Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

Hızlı Başlatma

 
OLAĞANÜSTÜ HAL İŞLEMLERİ İNCELEME KOMİSYONUNA ELEKTRONİK ORTAMDA BAŞVURU USULÜ HAKKINDA DUYURU
20.07.2017  
 
685 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonu kurulmuştur. Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonu’nun çalışmasına ilişkin usul ve esaslar 12.07.2017 tarihli mükerrer Resmi Gazetede ilan edilmiştir.
Komisyona doğrudan başvuru yapılmayacak olup, başvurular valilik veya ilgili kurumlar vasıtasıyla yapılacaktır.
Başvurular, https://ohalkomisyonu.basbakanlik.gov.tr/ adresinde bulunan ve elektronik ortamda hazırlanan başvuru formu doldurulmak suretiyle yapılacaktır. Başvurular 17 Temmuz 2017 Pazartesi günü başlayıp altmış (60) günlük sürenin bitimi olan 14 Eylül 2017 günü mesai saati bitiminde sona erecektir.
            Yukarıda belirtilen İnternet sitesindeki elektronik başvuru sistemine giriş yapıldıktan sonra, başvurucunun Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası ve diğer gerekli bilgiler formun ilgili bölümlerine yazılacaktır. Başvuru konusuna ilişkin sistemde bulunan bilgiler otomatik olarak görülecektir. Ayrıca formun başvuru dilekçesi bölümüne, on (10) sayfayı geçmemek üzere talep konusu hakkındaki beyanlar yazılabilecektir. Bu şekilde doldurulan başvuru formunun çıktısı alınıp imzalandıktan sonra, bu form ve ekinde ibraz edilecek belgeler Valiliklere veya Bakanlıkların merkez teşkilatına teslim edilecek olup ilgili görevli tarafından yapılacak onay işlemlerinden sonra başvuru işlemleri tamamlanacaktır.
            Olağanüstü Hal İnceleme Komisyonuna yapılacak olan Başvurular, Iğdır Valiliği’nin açık adresi olan Söğütlü Mahallesi, Kurtuluş Caddesi No:26 Merkez Iğdır adresine, şahsen veya kanunen yetkili kişiler tarafından yapılacaktır.
            Duyurulur.
 
 
  • İçişleri Bakanlığı
  • BİMER
  • Kurumsal E-Posta
  • Polis Akademisi
  • E-Devlet Hizmetleri
  • Polis Radyosu
  • EGM Çocuk Sayfası
  • Polsan
  • Ulusal Ulaştırma Platformu
  • Turn Back Crime
  • Göç İdaresi Genel Müdürlüğü
  • İletişim